نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
گوندوغان به جای گوتزه و دراکسلر...

گوندوغان به جای گوتزه و دراکسلر...

در گزارش ها آمده است ماریو گوتزه و یولین دراکسلر اهداف یوونتوس در نقل و انتقالات تابستانی امسال، مورد توجه باشگاه های منچستریونایتد و آرسنال قرار گرفته اند و همین موضوع باعث شده است بیانکونری به فکر گزینه جدید برای خط هافبک خود باشد که این گزینه ایلکای گوندوغان هافبک دورتموند است.

گوتزه مهاجم جوان بایرن مونیخ در نقل و انتقالات امسال مورد توجه یوونتوس بوده است. همچنین، بانوی پیر پیشنهادی اولیه ای برای یولین دراکسلر به شالکه ارائه کرده است.

بر اساس گزارش توتواسپرت و روزنامه های آلمانی، حالا دو باشگاه منچستر یونایتد و آرسنال به طور جدی عنوان خواهان به خدمت گرفتن این دو ستاره ی جوان شده اند.

هر دو باشگاه به دنبال اضافه کردن یک هافبک به تیم خود هستند که بتواند بین خطوط را به خوبی پوشش دهد و به نظر می رسد بودجه ی خوبی برای پرداخت 30 میلیون یورو در اختیار داشته باشند.

با این ذهنیت، یوونتوس هافبک دیگری را نیز به لیست خود اضافه کرده است که این بازیکن ایلکای گوندوغان ستاره ی باشگاه دورتموند است.

این بازیکن 24 ساله آلمانی می تواند یک جایگزینی عالی برای سامی خدیرا بازیکن جدید بیانکونری باشد که به دلیل مصدومیت دو ماه میادین را از دست داده است.

گوندوغان در تابستان 2011 به دورتموند پیوست و قرارداد او با زنبورها ژوئن 2017 با به پایان می رسد. برچسب قیمت گوندوغان 20 میلیون یورو تخمین زده می شود که از لحاظ قیمت نسبت به گوتزه و دراکسلر گزینه ی معقول تری به نظر می رسد.

علاوه بر یوونتوس، منچستریونایتد نیز به گوندوغان لینک شده است، اما با وجود علاقه به ستارگان جوانی مانند گوتزه و دراکسلر، ممکن است رقابت برای جذب هافبک دورتموند را به بانوی پیر واگذار کند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: